
Dinsdagochtend heeft zich een storing voorgedaan op ons netwerk. Hierdoor is voor een groot deel van onze klanten de internetverbinding voor een zeer lange tijd uitgevallen, of was de kwaliteit van de verbinding zeer gebrekkig. In omvang is het gevolg van de storing de grootste in onze geschiedenis. Tegelijkertijd was hierdoor onze telefonische bereikbaarheid slecht.
We bieden al onze gedupeerde abonnees onze oprechte excuses aan. We weten hoe belangrijk een stabiele internetverbinding is. En schamen ons voor deze gebrekkige dienstverlening. U kan en mag meer van ons verwachten. Met man en macht werken we eraan om iedere verbinding weer zo snel mogelijk online te krijgen en doen er alles aan om storingen in de toekomst te voorkomen.
De storing valt samen met ons 15-jarig bestaan, een periode waarin we 15 jaar internet in Nederland vieren en veel reclame maken voor onze ADSL-acties. We vragen uw begrip voor deze ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Marion Koopman Directeur XS4ALL
1 opmerking:
Zo, bij XS4ALL zijn ze weer terug uit hun "ivoren toren"....:-)
Ze zullen nog flink wat claims aan hun broek krijgen, vooral uit de zakelijke wereld.
Heel toepasselijk wat je schrijft over hun krankzinnig hoge tarieven i.c.m. de betrouwbaarheid van techniek. Hierdoor zal het elitaire imago wat ze hebben voor velen flink wat afbreuk hebben geleden.......
Een reactie posten
Kies bij Identiteit de optie naam/URL.
Vul daar alleen je naam in, dat is genoeg.
Als dit je allemaal te ingewikkeld is,
kun je ook hier klikken voor een eenvoudige methode.