Ook zo'n bloedhekel aan die callcenters die je altijd onder het eten een levensloopregeling aan willen smeren? Gaat de telefoon, hoor je een stem die vraagt of je inderdaad in de gelukkige omstandigheid verkeert dat je J.H. de Boer heet, beantwoord je bevestigend en komt de vraag of je mee wilt werken aan een onderzoek met als uiteindelijke conclusie dat zij het ideale produkt voor je hebben.... Kotsziek word ik van die telefoontjes, hoewel ze de laatste jaren van mij niet langer dan ongeveer 15 seconden de tijd krijgen hun verhaal te doen... "Geen interesse, doei!" en de haak ligt er weer vrolijk op.
Kijk eens op de site www.infofilter.nl. Een stichting waar je aan kunt geven niet van dat soort telefoontjes gediend te zijn en bovendien ook de medewerkers van TPG-post van dienst kunt zijn door aan te geven dat je geen reclamedrukwerk meer wilt.....
Ik heb me in ieder geval aangemeld, kijken of dat scheelt....
De dingen van de dag die me storen of plezieren, dan wel mijn wenkbrauwen doen fronsen... Reageer gerust!
2 opmerkingen:
Mijn ervaringen hierin zijn exact hetzelfde als die van Ron: Bijzonder Irritant !! , totdat.........we verhuisden en onze naam niet meer in het telefoonboek lieten zetten.
Sindsdien hebben we er eigenlijk geen last meer van. Dus de KPN heeft ook boter op z'n hoofd door de inhoud van het telefoonboek te verkopen aan al die call-centers...
Dus een andere oplossing is: geef KPN opdracht je naam uit de telefoongids te schrappen.
Dan word ik nóóit meer gebeld. Bij infofilter heb ik me al een tijd geleden opgegeven en inderdaad, de storende telefoontjes zijn een stuk minder geworden.
Groetje van Margreet.
Een reactie posten
Kies bij Identiteit de optie naam/URL.
Vul daar alleen je naam in, dat is genoeg.
Als dit je allemaal te ingewikkeld is,
kun je ook hier klikken voor een eenvoudige methode.