In navolging van het succes van de beste tv-commercial willen nu ook de dagbladen een graantje meepikken. Vandaar de verkiezing de beste dagbladadvertentie. Ik wilde er verder geen artikel aan wijden, maar vond de MacDonalds reclame (hoezo, luxe-probleem?) wel heel erg leuk gevonden. Tegelijkertijd worden met de foto van het Afrikaanse meisje de tegenstellingen in de wereld wel heel erg inzichtelijk gemaakt
De dingen van de dag die me storen of plezieren, dan wel mijn wenkbrauwen doen fronsen... Reageer gerust!
zondag 17 februari 2008
over voedsel...
In navolging van het succes van de beste tv-commercial willen nu ook de dagbladen een graantje meepikken. Vandaar de verkiezing de beste dagbladadvertentie. Ik wilde er verder geen artikel aan wijden, maar vond de MacDonalds reclame (hoezo, luxe-probleem?) wel heel erg leuk gevonden. Tegelijkertijd worden met de foto van het Afrikaanse meisje de tegenstellingen in de wereld wel heel erg inzichtelijk gemaakt
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Kies bij Identiteit de optie naam/URL.
Vul daar alleen je naam in, dat is genoeg.
Als dit je allemaal te ingewikkeld is,
kun je ook hier klikken voor een eenvoudige methode.