Toen wij van vakantie terug kwamen en direct weer geconfronteerd werden met wederom een beroerde telefonie-verbinding via het kabelmodem van Ziggo, was voor mij de maat vol en heb ik een brief-op-poten gestuurd naar de Ombudsman van De Gooi en Eemlander. Ik ga niet weer het hele verhaal uit de doeken doen, maar we zijn nu vijf weken en een heleboel e-mails tussen mij, de ombudsman en een woordvoerder van Ziggo verder en het lijkt vruchten afgeworpen te hebben. We hebben al 5 weken een prima verbinding, maar belangrijker nog: Ziggo zegt met een heel team van specialisten aan ons probleem gewerkt te hebben en denkt het euvel zelfs gevonden te hebben! Daarnaast zijn ze zo coulant om alle mensen uit de Bijvanck die in het verleden geklaagd hebben, een tweetal maanden abonnementsgeld terug te storten. Daar zijn wij blij mee, maar we houden nog even een paar maanden een slag om de arm hoor ...
Het volledige krantenartikel kunt u hier lezen! (indien u de tekst veel te klein in beeld krijgt, zet u uw muispijl op het plaatje en na een paar seconden verschijnt er rechtsonder een oranje ikoon met blauwe pijlen. Als u daarop klikt, wordt de tekst naar leesbaar formaat vergroot...)
De dingen van de dag die me storen of plezieren, dan wel mijn wenkbrauwen doen fronsen... Reageer gerust!
2 opmerkingen:
Mooi dat het er naar uitziet dat het euvel verholpen is, maar schande dat Ziggo daar zo vreselijk lang over gedaan heeft.
Snelheid is zowiezo niet het devies van Ziggo.
In Laren hadden ze vorige week blikseminslag, waarna het bijna een week heeft geduurd voordat bepaalde straten in Laren weer TV hadden.
Zelden een bedrijf meegemaakt met zo'n chronische minachting voor z'n klanten
Ik meen me te herinneren dat dat lakse optreden bij storingen zo'n 13 jaar geleden voor mij een reden was geen gebruik meer te maken van de diensten van Casema (nu Ziggo).
Sindsdien kijk ik TV via de satelliet. (schotel)
Een beslissing waar ik tot nu toe nog geen seconde spijt van heb gehad.
Wat mij betreft: "Ziggo Sucks".......
Het wordt tijd dat we als consument gewoon 10.000 volt op kabel en internetverbindingen plaatsen van dit soort verschrikkelijke providers. Ik heb tot nu toe weinig klachten en heb naar aanleiding van dit soort berichten, gewoon het lef niet om te veranderen.
Succes Eduardo! Neem een supersnelle verbinding en deel die met de hele straat. Laat die waardeloze providers alstublieft wat ander gaan doen.
Een reactie posten
Kies bij Identiteit de optie naam/URL.
Vul daar alleen je naam in, dat is genoeg.
Als dit je allemaal te ingewikkeld is,
kun je ook hier klikken voor een eenvoudige methode.