De C1000 bij ons in de wijk, ik schreef er op dit blog met enige regelmaat over, is getransformeerd naar een Coop-supermarkt. Ik ben er niet onverdeeld blij mee. Het is geen buurtsuper meer. Geen scherpe aanbiedingen meer, zoals een kratje Amstel bier voor net geen 8 euro... Een tientje waren ze onlangs in de Coop-aanbiedingskrant en dat vond ik niet echt een buitenkansje. Maar goed, het is slechts een luxe-probleem, dat begrijp ik ook wel.
Het benoemen van bloemen- en plantensoorten gaat ze nog steeds moeizaam af, getuige de foto hieronder. Een orichidee, dat lijkt me qua spelling geen correct idee.
Wil je nog meer te lachen hebben dit weekeinde, kijk dan even naar het Lucky-TV-filmpje hieronder. De politie op zoek naar de afperser(s) van John en Linda? Bij Lucky TV hebben ze een niet-te-missen compositiefoto vervaardigd.... Met dank aan Eduardo voor de tip.
5 opmerkingen:
Die orichidee zou geen slecht figuur slaan op deze site:
http://www.taalvoutjes.nl/
Willy Alberti zong vroeger het lied ,,Je bent als een wilde orchidee ,, ! deze nieuwe coop supermarkt is ook wild , maar dan met de prijzen ! moest gisteren € 18,75 afrekenen , maar ik heb god zij dank van hun een klantenkaart gekregen , en toen kreeg ik zo maar 3 eurocent korting ! was me dat even een meevaller !
maar ze zijn met alles duurder ,en alle zuivelproduken van Campina hebben ze er ook uit gegooid ! de winkel is minder druk , vandaar dat de baas ook absoluut niet vriendelijk is ! zwaar gestresst !!
ja , ik herkende net als vele duizenden andere kijkers met een de afperser. ik natuurlijk glijk gebeld, maar de politie houd nog een slag om de arm ! want die lieten me weten dat hij misschien wel een tweelingbroer heeft ! dat zijn ze nu aan het uitpluizen !
Ben ook niet blij met coop en erg gelachen om lucky tv.
Lieve groet, margreet.
In onze huidige moderne tijd blijkt dat men best bereidt is voor een belangrijke behoefte verder te reizen dan noodzakelijk. M.a.w. spreekt de verkoper in een nabijgelegen dorp u beter aan dan gaat de handel naar haar/hem. Het kopen van producten in alleen in uw woonplaats is al lang (naar mijn mening) verleden tijd. Wel mee gaan in de hedendaagse tijd meneer Wiegers want de buurtsuper bestaat echt niet meer! Daar ik absoluut geen fan ben van Linda en John de mol met hun onverstelbare (gezamenlijke) kapitaal vind ik het Lucky-TV filmpje, smaakloos en bijzonder kinderachtig. U zou maar een dergelijk psychopaat treffen die het dagelijkse leven tot een hel maakt?
Of is alle publiciteit rondom broer en zus, maar flauwekul?
Een reactie posten
Kies bij Identiteit de optie naam/URL.
Vul daar alleen je naam in, dat is genoeg.
Als dit je allemaal te ingewikkeld is,
kun je ook hier klikken voor een eenvoudige methode.