Als je je aanmeldt op hun website, dan krijg je ook nog eens twee maanden lang het EXTRA-tv-pakket van Ziggo tot je beschikking. Leuk om uit te proberen en als je in de eerste maand weer opzegt (telefonisch of heel makkelijk online via Mijn Ziggo) dan kost dat pakket je ook helemaal niets. Dat is dus wel het relatief onschuldige addertje onder het gras... je moet dat tweemaandelijkse gratis pakket wel minimaal één maand tevoren opzeggen. Zou je daar toevallig een paar dagen te laat mee zijn, dan kun je evengoed direct opzeggen en berekent Ziggo (hoe klantvriendelijk!) je alleen maar die extra dagen. Over een paar euro praat je dan.
Aanmelden voor zo'n gratis kaart en de voorwaarden goed lezen doe je hier. Gratis is echt gratis... je betaalt ook geen verzendkosten...
Het extra-pakket beëindigen kun je dus via Mijn Ziggo op https://www.ziggo.nl/#mijn-ziggo/ maar ook per brief en telefonisch: https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-onderwerp/administratie/wijzigen-en-opzeggen/tabs/2/opzeggen/
Ziggo telefonie-abonnees bellen gratis via het nummer 1200.
Aanmelden voor zo'n gratis kaart en de voorwaarden goed lezen doe je hier. Gratis is echt gratis... je betaalt ook geen verzendkosten...
Het extra-pakket beëindigen kun je dus via Mijn Ziggo op https://www.ziggo.nl/#mijn-ziggo/ maar ook per brief en telefonisch: https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-onderwerp/administratie/wijzigen-en-opzeggen/tabs/2/opzeggen/
Ziggo telefonie-abonnees bellen gratis via het nummer 1200.