Nou breekt m'n klomp! Gisteravond op de website van de Gooi en Eemlander en vandaag in de krant het volgende stuk:
Casema erkent fouten in Bijvanck
Gepubliceerd op 28 maart 2008, 16:22
Laatst bijgewerkt op 28 maart 2008, 16:27
Het kabelbedrijf Casema erkent dat er fouten zijn gemaakt bij de dienstverlening in een deel van de Bijvanck. Een woordvoerder van Casema meldt dat de programmatuur van de wijkcentrale waarop een klagende inwoner was aangesloten, niet goed functioneerde. Medewerkers waren hiervan op de hoogte, maar hadden dat intern niet doorgegeven. Inmiddels is het euvel verholpen. De klagende Bijvancker heeft een schadevergoeding geaccepteerd.
Wat een ongehoord staaltje 'propaganda' van Casema en wat naief van die Gooi en Eemlander om het zonder wederhoor zomaar te plaatsen! Want inderdaad, Casema heeft mij aangeboden een paar maanden abonnementsgeld te vergoeden, maar dat het probleem de wereld uit is, daar ben ik nog niet van overtuigd! Gisteravond tussen 19.00 en 20.15 uur speelde het probleem opnieuw en zag ik ook in het modem weer een waslijst aan foutmeldingen. Heel erg voorbarig om zo'n langslepend probleem met een vloek en een zucht als 'opgelost' van tafel te vegen!
UPDATE: vandaag met de post nog een brief van een wijkbewoner ontvangen. Lees 'm!
Casema heeft donderdagavond, aldus de heer Henny Timmer van dit bedrijf, een aantal printplaten in de CMTS-wijkverdeelkast vervangen. Vrijdag leek het probleem inderdaad over te zijn, ik had een razendsnelle verbinding met echt korte responstijden. Telefoneren ging ook prima, maar zoals gezegd was het 's avonds een uur lang slecht. Zoals Eduardo hier gisteren al suggereerde moeten we veel meer in de trant van een capaciteitsprobleem gaan denken en niet zozeer in een defect. Casema heeft natuurlijk in de loop der tijd heel wat klantjes erbij gekregen en verzuimt wellicht daar z'n hardware op uit te breiden?? Dat verklaart natuurlijk ook dat de problemen zich juist op 'prime time' (vroeg in de avond en in regenachtige weekenden...) voordoen.... Wordt vervolgd.... Reageren? Mail naar casema.1261@gmail.com
2 opmerkingen:
Wat vrije marktwerking????? Concurrentie enz......... De PTT was achteraf niet eens zo slecht. Wat jullie met Casema meemaken, maak ik met UPC mee, het is om gek van te worden.
Je loopt leeg op hun betaalnummers, of je bent een vermogen aan GSM tikken kwijt, voordat je een werkstudent te pakken krijgt, die jou afpoeiert met een oplossing waarvan je al van tevoren al aanvoelt dat het niet werkt. Misschien is er een mogelijkheid om via de OPTA een lobby op gang te brengen, dat bedrijven die zich in deze markt begeven een minimaal kwaliteitsniveau moeten behalen. Zo niet, vergunning kwijt!. Ik ben bang dat de prijzen onvoldoende zijn ons de komende jaren te vrijwaren an dergelijke ellendige storingen.
Succes met actie.
madelon
koggewagen
1261 kc blaricum
geachte casema,
Mei 2007 begon ik aan die drama casema telefoon internet , vanaf het begin had ik al problemen, geen een dag had ik normaal telefoon, daarom wasik zeer verrast dat andere het zelfde probleem hebben, al die dure telefoontjes , aangetekende brieven werden nooit beantwoord ,altijd standaard brieven kreeg je terug, het lag altijd volgens de monteur aan je toestel of de fout lag aan jouw, daar was ik ook de andere keren op voorbereid....................
(BEWIJZEN GENOEG) wat ik niet ga verklappen.
al in het begin heb ik opgezegd . omdat ik door medische redenen over telefoon moet beschikken,
dat was niet zo makkelijk omdat ze mijn nummer niet gaven aan de andere provider en ze hebben de eerste 70 brieven niet eens gereageerd, enz enz, ik ben gewoon moe geworden, de brief zou ook te lang worden als ik al details op schrijf,
gistermorgen kreeg ik een brief, hierbij bevestigen wij uw verzoek voor het opheffen van uw telefoonaansluiting, het jaar is nog niet om , wij zijn genoodzaakt
om het bedrag dubbel of in een keer van uw rekening af te schrijven, nou mijn rekening is geblokkeerd, en ik moet in terug werkende kracht van hun geld gestort krijgen , schade vergoeding,,,,,, nou ik ben benieuwd hoe het af loopt, ik betaal geen euro,,,,,,,,
ik heb nu telfort ik heb goed internet maar weer helemaal geen telefoon , het is om te huilen het schiet lekker op met al die providers, en weet je wat ik zo jammer vindt service is ver te zoeken , toch eerlijkheid duurt het langs zeg ik altijd,,,
groet madelon
Een reactie posten
Kies bij Identiteit de optie naam/URL.
Vul daar alleen je naam in, dat is genoeg.
Als dit je allemaal te ingewikkeld is,
kun je ook hier klikken voor een eenvoudige methode.